Grensovergang - Reisverslag uit Georgetown, Guyana van Paul Goorbergh - WaarBenJij.nu Grensovergang - Reisverslag uit Georgetown, Guyana van Paul Goorbergh - WaarBenJij.nu

Grensovergang

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

27 Juni 2016 | Guyana, Georgetown

Vandaag de grens overgestoken van Suriname naar Britisch Guyana. En in zuid Amerika ga je echt nog een grens over .
De auto,s moesten allemaal apart worden ingevoerd met alle bijhorende documenten. Er komt geen computer aan te pas en alles gaat met geschreven documenten en je komt in boeken te staan die volgens mij nooit meer open gaan.
Maar na 4 loketten en een ondervraging van een kwartier bij hele serieuze autoriteit waar lachen verboden was kregen wij uiteindelijk de verlossende stempels.
Als wij Britisch Guyana in rijden komen wij erachter dat dit weer een totaal ander land is als Suriname.
We rijden langs een kustweg waar het een drukte is met mensen, koeien, geiten, ezels, varkens, etc.
Het is hier echt opletten want je heb zo iets onder de wielen van de Patrol en dan ben je hier nog niet jarig.
In George Town komen wij bij ons ( goed beveiligde ) hotel aan waar wij bij kunnen komen van de slechte nachtrust hiervoor.

• 27 Juni 2016 - 14:09

Diny:

Hoi Mannen, ja hoor kan alles redelijk goed volgen , mooi verslag en mooie foto's! Een heel avontuur !! Gr.voor jullie allebei. XXX