Donderdag 28 juli - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Paul Goorbergh - WaarBenJij.nu Donderdag 28 juli - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Paul Goorbergh - WaarBenJij.nu

Donderdag 28 juli

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

28 Juli 2016 | Argentinië, Salta

Nu we weer helemaal uitgerust zijn in de wijnlanden van Cafayate, staat ons een relatief korte rit van 190 km te wachten naar Salta waar de andere helft van de groep is achtergebleven. Ook onze vrienden uit Woensdrecht hebben de keuze gemaakt om een extra rustdag in te lassen. De Oranje Trophy is lang en zwaar en na 36 dagen hebben de pensionado wel een extra dag verdiend.
Het is een mooie rit naar Salta langs rode bergwanden en mooie canyons. Onderweg doen wij nog wat boodschappen en het valt op dat de Argentijnen al vrij snel door hebben dat wij uit "Ollanda " komen. De jongeren mensen hier hebben het allemaal over Maxima terwijl de ouderen alleen Zorgiretta uitspreken. Of onze koningin hier zo populair is weten wij niet en wachten maar af of ze er zelf over beginnen.
De voetballers doen het natuurlijk altijd goed en zo werd ik gisteren door een wat oudere man aangesproken; Ollanda ?? Kerkhof !!
Nu kan ik me de finale nog herinneren van 1978 dat Rene ( of Willy )van de Kerkhof met zijn arm in het gips het veld op kwam en de Argentijnen hier vreselijk moeilijk over gingen doen. Ik tilde mijn arm op en sloeg met me hand tegen mijn arm, Si, Si, bueno zij hij lachend.
Aangekomen in het Hotel was de groep weer compleet, de Lexis van Ton, Arienne en Wart was ook weer gemaakt en kunnen de reis gelukkig ook weer voortzetten.
Na het inchecken zijn wij Salta in gegaan en hebben een kapper opgezocht om ons een mooie Argentijnse coupe ( hahaha ) aan te meten.

  • 01 Augustus 2016 - 22:00

    John:

    Paul het was Rene van der Kerkhof, de snelle buitenspeler ... En als je mij vraagt de lelijkste van de twee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Salta

Oranje Trophy 2016

van Paramaribo naar Rio de Janeiro

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2016

Woensdag 4 augustus

02 Augustus 2016

Dinsdag 2 aug

01 Augustus 2016

Maandag 1 aug

31 Juli 2016

Zondag 31 juli

30 Juli 2016

Zaterdag 30 juli
Paul

Actief sinds 01 Juni 2016
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 22409

Voorgaande reizen:

01 Juni 2016 - 31 December 2016

Oranje Trophy 2016

Landen bezocht: